Thursday, February 11, 2010

malam bertemu kekasih......


ya ALLAH aku sujud pdMU
dgn penuh pengharapan........
penuh kcintaan............
penuh kerinduaan............
ya ALLAH kiranye aku mash d bangnkan lg,
bgnkan aku dalam ISLAM..........
brilah aku kesempatan mcuci dosa2.
berikan aku kesempatan merasa nikmat cinta MU ya ALLAH..........
ya ALLAH tika aku dalam persimpangan .
bantulah hambaMU.......
kuatkan semngat driku ini yg semakin punah,
yg makin lebur dek kejahilan dri ku sendiri.........
berilah aku merasa hebatnya UKHWAh........
yg bisa mbawa aku dalam arus pjuangn...........
sehinnge aku dapat memenuhi driku dgn kesibukan untuk MU,
shg aku jauh dari kelekaan n hiburan serta ipu syaitan........
ya ALLAH berilah aku kesempatan d malam2 yg laen untuk mghadap MU....

No comments:

Post a Comment